31 Ağustos 2009 Pazartesi

ACITTIM

ACITTIM....

benmi böleyim dönen/; insanlarmı etrafımda./.. benmiyim dönen/ ağaçlarmı yapraklarmı ?uçuşan/ yoksa bnm hayallarimmi, zamana yenilen./.. yoksa kalbindeki/ benimi hırpalıyosun sen/.. her daim acı çekiyorum saat katranları her zaman birimine değdiğinde/...ruhum aynı çizgi filmlerdeki gbi geziniyo sanki senin etrafında,/ sen görmüyosun beni/ görmede zaten./ gözüksemde görmek istemezzsinki /başka gözlere akarken mavi pınarının çoşkun seliii/...başka cümlelerin zenginliğinde geziniyo şu an, tüm beyin fonksiyonların /konsantire olmuş yoğunlaşmış hatta mayalamışsın kendini başka kalbin aurasına /...görme beni istemem/ yanında bir rüzgar gibi essem yazın sıcağında istemezsin./ su olsam içmezsin ölürsünde/ ..ekmeğin olsam yemezsin ölürsünde/ ..belki de ateştim yandın/..yanmak istemzsin bi daha!/.......acıttımmm........


NeviN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder