5 Aralık 2009 Cumartesi

YALAN ,GECE,GÜNEŞ

uyku çaredir bazen
o an düşünmiycem dersin
üzüldüğün şeyleri
hayatı aşkı vs vs
ama geceyide yaşamak istersin tek gerçek
gecedir
gündüz yaşadıkların hayatın yalanlarıyla harmanlanır
rüyalar da öle değilmi
uyursun rüya
avuntu tomağı
gündüzki kalabalıklar yine
avuntu tomağı
ben geceyi yaşamak istiyorum şu an
kendime gelmek
ama
şarapla boğulmak
kandırcaksam kendimi ben kandırayım
ikinci elden üçüncü ele geçen yalanlarla değil bizzat
ben yapayım bunu
farklı iklimlerde farklı şehirlerde düşüneyim kendimi
yanıma aldığım valizimde boş bomboş olmalı
ben doldurayım yalanlarımla
ama bizzat ben savurayım o yalanları kendime
toplayıp valizimde dönerken sılaya
gittiğim yerden beni bekleyen hayata karıştırayim
şarap eşliğinde beyaz bazen pembe bazen simsiyah yalanlar aynı gece gibi
gece sende
yalansın
üstelik zalimsin
üstelik düşmanmısın birde güneşe
güneş umutsun
hadi beni umutlandır :)

NeviN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder